„-8 KG PER PIRMAS 30 DIENŲ. VALGAU SOČIAI IR LIEKNĖJU“ – skamba kaip fantastika?

Visai ne – tai pokyčiai su KETO KLUBU!

Tikriausiai visi esame paskaičiavę kiek kalorijų turėtumėm suvartoti pagal savo sudėjimą ir fizinį aktyvumą. Galbūt net nešiojęsi indelius, svėrę maisto porcijas ir atkakliai vesdami skaičius programėlėse skaičiavę ant kiekvieno suvalgyto produkto etiketės esančias kalorijas.

Tai vargina ir nėra efektyvu norint pasiekti ilgalaikių rezultatų.

Įprastos dietos riboja kalorijas, skatina jų skaičiavimą. Pradėjus įprastą dietą žmogus nusiteikia badauti ir nuolat jausti alkį. Sutiki, net pats žodis „dieta“ mus verčia galvoti, kad dabar jau reikės riboti save, atsisakyti skanaus maisto ir pastoviai norėti valgyti.

Mesti svorį BE ALKIO?

Sotumo pojūtį mums suteikia ne maisto kiekis, svarbiausia – maistinės medžiagos, kurias gauname ir tai kaip jos įtakoja mūsų hormonų sistemą. KETO mityba remiasi tuo, kad vartodami tikrą, maistinėmis medžiagomis turtingą maistą mes ne tik sveikai metame svorį, o ir jaučiamės iš tikrųjų sotūs, sureguliuojame hormonų veiklą ir geriname sveikatą.

KODĖL POKYČIAI SU KETO KLUBU?

Mitybos planai

KETO KLUBE suteikiame laisvę rinktis įvairius mitybos planus ir valgiaraščius, kuriuos galima lengvai derinti prie savo skonių, poreikių ir gyvenimo būdo.

Gardžiausi receptai

Metant svorį negalima valgyti picos, mėsainių, desertų ar ledų? NETIESA. Mes siūlome sveiką alternatyvą – pasigaminti tai Keto būdu!

Straipsniai, seminarai

Nuo KETO mitybos pradžiamokslio iki išsamių straipsnių, video pamokų bei seminarų apie svorio metimą, sveikatos ir savijautos gerinimą.

Pagalba ir motyvacija

Padedame siekti tikrų ir ilgalaikių pokyčių, mokome, patariame ir kaip pagalbininkas esame visame jūsų kelyje link sveiko kūno svorio ir geresnės sveikatos.

ŠIANDIEN 3 MĖNESIŲ PLANAS 72% PIGIAU

Atėjo laikas kartą ir visiems laikams pakeisti požiūri į mitybą, svorio metimą, sveikatos gerinimą ir gyvenimo kokybę. Atėjo laikas pradėti KETO mitybą!

KAS VYKSTA SU ORGANIZMU LAIKANTIS KETO IR KOKIŲ REZULTATŲ PADEDA PASIEKTI?

Evoliuciškai organizmas turi 2 energijos apykaitos būdus:

  1. Kaupimo (glikogenas, angliavandenių apykaita).
  2. Deginimo (ketozė, energija iš riebalų).

Prieš tūkstančius metų kūno riebalų atsargos lėmė mūsų gebėjimą išgyventi. Gauti maisto buvo sudėtinga, maitinimasis retas, todėl biologiškai organizmas yra užprogramuotas kaupti „juodai dienai“. Ironiška, bet šiandieniniame pasaulyje tokia diena niekada taip ir neateina, nes maistas pasiekiamas nuolat, o kaupimo programa organizme liko tokia pat.

Problema ta, kad šiandien valgome gerokai daugiau cukraus ir angliavandenių nei yra sveika. Valgant daug angliavandenių turintį maistą, mūsų organizme nuolat palaikomas aukštas cukraus ir insulino kiekis. Tai reiškia, kad nuolat esame riebalų kaupimo režime.

Suvalgėte sočius pietus ir norite prigulti, o nepraėjus nei 30 minučių vėl ieškote ko užkąsti? Susikoncentruoti į darbą be kavos neįmanoma? Tai – aukšto insulino pasekmės.

Negana to, aukštas insulinas labai žalingas mūsų ilgalaikei sveikatai ir savijautai: nutukimas, kraujotakos ligos, blogasis cholesterolis, 2 tipo diabetas, odos problemos, dažni peršalimai, bloga miego kokybė, chroniški uždegimai,  greičiau senstantis organizmas ir t.t.

Dažnai tikime stebuklais, stebuklingai liekninančia tablete, vieno produkto ar mažo kaloringumo dietomis. Tačiau ar žinote, kad kalorijų deficito dietos palaipsniui lėtina medžiagų apykaitą? Organizmas prisitaiko „dirbti“ su mažesniu jų kiekiu. Norint toliau mesti svorį – vėl privalome mažinti kalorijas. Taip galime kalorijas apriboti iki 800 kcal per dieną, o svorio kritimas sustos. Tikriausiai visiems gerai pažįstama situacija, tiesa?

KETO nėra įprasta kalorijų skaičiavimo dieta. Tai – gyvenimą keičianti mityba!

Ketogeninė mityba paremta mažai angliavandenių ir gausiai riebalų turinčiu maistu, kad sotumo jausmas išliktų ilgai ir būtų pasiekiama ketozė, kurios metu prasideda riebalų deginimo ir savigydos procesai.

Kuomet organizmas pripranta energiją gauti iš riebalų, o ne mums įprastų angliavandenių, riebalų deginimas vyksta nuolatos (24/7), greitėja medžiagų apykaita, sumažėja alkio jausmas, noras persivalgyti, dingsta cukraus ir užkandžiavimo priklausomybė, nyksta uždegiminiai procesai, normalizuojasi hormonų veikla bei bendra organizmo būklė.

Ar galite įsivaizduoti, kad su keto jaučiamės sotūs 5 ir net daugiau valandų po maisto? Kad protarpinio badavimo metu lengvai galime išbūti ir 16 val. nevalgę? Jaučiamės energingi nuo pat ryto iki vakaro? Tampame pozityvių minčių ir gerų idėjų generatoriumi? Taip, viskas prasideda nuo tinkamo maisto.

Moksliniai tyrimai įrodo, kad KETO mityba:

✓ Sveikas svorio metimas be alkio jausmo ir kalorijų skaičiavimo;
Dingusi cukraus priklausomybė ir užkandžiavimo poreikis;
Pagerėjusi plaukų, nagų, odos būklė ir bendra savijauta;
Išaugusi energija ir fizinė ištvermė, produktyvumas ir koncentracija;
Medžiagų apykaitos, blogojo cholesterolio, insulino ir cukraus kiekio kraujyje balansas;
Nutukimo, migrenos, kraujotakos sistemos, širdies ligų, diabeto, epilepsijos, psoriazės, hormonų disfunkcijos ir kitų ligų gydymas bei prevencija.

Keto jau seniai minima, kaip priešuždegiminė dieta ir dėl atliktų tyrimų galima teigti, kad KETO – jaunystės paslaptis, nes veikia hormonų veiklą ir stabdo priešlaikinį senėjimą bei jo pasekmes.

NEATSISAKYTI MYLIMŲ PATIEKALŲ IR NUMESTI 15-20 KILOGRAMŲ PER 3 MĖNESIUS?

Puikiai suprantame, kad maistas mums yra ne tik kuras, o ir socializavimosi būdas, apdovanojimas, malonumas. Visi mėgstame pasilepinti. O gyvenimas be malonumų – greitai apkarsta.

Todėl Keto mitybos metu be jokios sąžinės graužaties valgysite skaniai, sočiai ir maistingai. Nereikės vargintis ir nešiotis pietų dėžučių, valgyti mažomis porcijomis „po truputį“. Nereikės badauti ir varvinti seilę, kol kiti mėgaujasi gardžiais patiekalais, nes Jūs valgysite dar skaniau!

Puiku ir tai, kad su draugais apsilankius restorane ar svečiuose sau tinkamus patiekalus atrasti nebus sudėtinga: mėsa, žuvis, jūros gėrybės, paukštiena, įvairiausi sūriai, daržovės, salotos, riešutai, kiaušiniai – tai tik maža dalis, ką valgome Keto mityboje.

KETO KLUBE GAUSITE VISKĄ, KO REIKIA TIKRIEMS IR ILGALAIKIAMS POKYČIAMS!

Vienam vakarui su picomis negailime kelių dešimčių eurų, tačiau kai tokią sumą galime investuoti į savo kūną, pradedame mąstyti „brangu“, „nežinau ar verta“, „gaila leisti“, „vėliau“ ir t.t. Perkame naujus drabužius, didesnį televizorių, gražesnį automobilį nei kaimyno. Išleidžiame pinigus smulkmenoms, kurios džiugina itin trumpą laiką.

Tikrai nesakome, kad dabar turite visko atsisakyti, tačiau ne daiktai yra svarbiausia. Ar daiktai atneša pasitenkinimą savimi? Kartais taip, tačiau iš tikrųjų „kieta“ yra: skaisti veido oda, puiki savijauta, pasitikėjimas ir meilė sau, pozityvumu spindinčios akys, noras gyventi sveikiau ir kokybiškiau. Juk tai turėtų būti svarbiausia.

Kevin Gianni yra pasakęs: „Dauguma žmonių sunkiai dirba siekdami finansinės gerovės. Tada jie išeina į pensiją ir išleidžia savo pinigus bandydami susigrąžinti sveikatą.“

Ir iš tikrųjų, rūpintis savimi pradedame tik tuomet, kai jau nebeturime kito kelio, kai sveikata šlubuoja, kūnas nebeklauso ir nebegali. Dabar pagalvokite ir atsakykite sau – kada paskutinį kartą pasirūpinote SAVIMI? Savo kūnu, gera savijauta ir sveikata? Ir mes kalbame ne apie keliolikos minučių malonumą, pasilepinimą, o apie ilgalaikį periodišką rūpestį.

Mes kviečiame Jus pradėti rūpintis savimi ne nuo rytojaus, pirmadienio ar kito mėnesio. Pradėkite DABAR ir mažais, tikslingais žingsneliais pasieksite neįtikėtinų rezultatų. Pažadame!

100% pokyčių garantija

Permainos su KETO KLUBU: svorio metimas be alkio jausmo ir kalorijų skaičiavimo, kraujotakos sistemos ir kitų ligų prevencija, puiki savijauta, daugiau energijos ir sveikatos.

Pagalba ir motyvacija

Mūsų komandą sudaro sveikos gyvensenos specialistai, treneriai ir nutriciologai. Čia gausite priežiūrą, išsamias konsultacijas, motyvaciją ir visą reikiamą pagalbą.

Pinigų grąžinimo garantija

Mes žinome KETO KLUBO nešama naudą, todėl visiems Klientams suteikiame 30 d. pinigų grąžinimo garantiją. Išbandykite be jokios rizikos!

Ką žmonės sako apie gyvenimo pokyčius su Keto? Turime jau virš 14 000 sėkmingų Klientų!

Keto klubas Atsiliepimai

METAS POKYČIAMS

Dabar puiki proga ne tik pradėti geriausius gyvenimo pokyčius, bet ir sutaupyti. Šiandien prisijungti prie KETO KLUBO galite net 72% pigiau. Nepraleiskite galimybės!

3 MĖN. PLANAS