Per dieną suvalgei daugiau nei 2500 kalorijų, bet SOTUMO JAUSMAS NEAPLANKĖ?

Paslaptis paprasta: SOTŪS MES NE NUO KALORIJŲ!

Tikriausiai visi bent kartą esame paskaičiavę kiek kalorijų turėtumėm suvartoti pagal savo sudėjimą ir fizinį aktyvumą. Galbūt net nešiojęsi indelius, svėrę maisto porcijas ir atkakliai vesdami skaičius programėlėse skaičiavę ant kiekvieno suvalgyto produkto etiketės esančias kalorijas. Tai vargina ir nėra efektyvu norint pasiekti ilgalaikių rezultatų.

– Kiek kartų nutiko taip, kad suvalgęs visas leistinas „savo“ kalorijas vis tiek jauteisi alkanas ir nepasisotinęs, piktas ir nusivylęs savimi?

– Kiek kartų kilo klausimas: kodėl aš suvalgęs „nustatytą“ kiekį kalorijų, nepatenkinu savo poreikių ir nejaučiu sotumo?

Atsakymas paprastas – ne suvartotos kalorijos mums suteikia sotumo jausmą!

Įprastos dietos riboja kalorijas, skatina jų skaičiavimą. Pradėjus įprastą dietą žmogus nusiteikia badauti ir nuolat jausti alkį. Sutiki, net pats žodis „dieta“ pasąmonėje mus verčia galvoti, kad dabar jau reikės riboti save, atsisakyti skanaus maisto ir pastoviai norėti valgyti.

Kalorijų skaičiavimas – klaidinga strategija, nes žmogaus valia nėra stipresnė už patį organizmą ir hormonus, kurie reguliuoja visus organizmo procesus.

Sveikai mesti svorį BE ALKIO?

Su Keto – ĮMANOMA!

Sotumo pojūtį mums suteikia ne maisto kiekis, svarbiausia – maistinės medžiagos, kurias gauname ir tai kaip jos įtakoja mūsų hormonų sistemą.

Ketogeninė mityba paremta mažai angliavandenių ir gausiai riebalų turinčiu maistu, kad sotumo jausmas išliktų ilgai ir būtų pasiekiama ketozės būsena, kuomet organizme aktyvuojami riebalų deginimo ir savigydos procesai.

Kai organizmas pripranta energiją gauti iš riebalų, o ne mums įprastų angliavandenių, riebalų deginimas vyksta nuolatos (24 valandas per parą), greitėja medžiagų apykaita, sumažėja alkio jausmas, noras persivalgyti, dingsta cukraus priklausomybė, nyksta uždegiminiai procesai, normalizuojasi hormonų veikla bei bendra organizmo būklė.

Fiziškai aktyviems ir sportuojantiems žmonėms keto mityba suteikia dar daugiau jėgų, energijos bei ištvermės.

Moksliniai tyrimai įrodo vis daugiau Keto mitybos naudos:

✅ Sveikas svorio metimas be alkio jausmo ir kalorijų skaičiavimo;

✅ Dingusi cukraus priklausomybė ir užkandžiavimo poreikis;

✅ Pagerėjusi plaukų, nagų, odos būklė ir bendra savijauta;

✅ Išaugusi energija ir fizinė ištvermė, produktyvumas ir koncentracija;

✅ Medžiagų apykaitos, cholesterolio, insulino ir cukraus kiekio kraujyje balansas;

✅ Nutukimo, aukšto kraujospūdžio, širdies ir kraujagyslių, diabeto, epilepsijos, migrenos, odos (psoriazės, dermatito, aknės), hormonų disbalanso ir kitų ligų prevencija.

KETO KLUBAS nėra ATLIK NEMOKAMĄ TESTĄ“ produktas

Atlik nemokamą testą → Sumokėk 9 € už 7 dienų planą → Po savaitės pirk naują brangiau. (Tai nesibaigia)

Mes žinome, kad ilgalaikiams pasiekimams reikia gerokai daugiau.

KETO KLUBE gausi viską, ko reikia užtikrintiems pokyčiams: ne tik suasmenintus mitybos planus, bet ir daugiau nei 660 kruopščiai atrinktų receptų, aktualiausius straipsnius, mūsų pagalbą ir konsultacijas, bendruomenės narių palaikymą ir motyvaciją.

Dabar visa tai gali gauti už vieną simbolinę 19.97 Eur. kainą. Už šią kainą galėsi net 60 dienų naudotis visomis KETO KLUBO naudomis!

Prisijunk jau dabar, nes šio pasiūlymo rytoj gali nebūti – spausk mygtuką.

PRADĖTI 60 DIENŲ POKYČIUS

*Kaina šiandien tik 19.97 Eur. (Įprasta kaina: 49.97 Eur.)

KETO KLUBE Tavęs laukia:

Mitybos planai

Paruošėme virš 20 skirtingų mitybos planų, kad rastum sau tinkančius geriausiai!

Mūsų mitybos planų valgiaraštį ir patiekalų porcijų dydžius galėsi derinti prie individualių savo poreikių. O jei nors vienas patiekalas Tau netiks ir norėsi jį pakeisti, planą galėsi lengvai pritaikyti pagal savo skonį.

Vienos, dviejų, trijų ir net 6 savaičių pokyčių mitybos planai:

✔️ Pradedantiesiems

✔️ Pažengusiems

✔️ Skubantiems

✔️ Taupantiems

✔️ Poroms

✔️ Sportuojantiems

✔️ Vegetarams

Daugiau nei 660 receptų

Norint mesti svorį negalima valgyti picos, mėsainių, bulvyčių fri ir ledų.

NETIESA! Mes siūlome sveiką alternatyvą – pasigaminti tai KETO būdu. 21 skirtinga receptų kategorija. Daugiau nei šeši šimtai išsamių receptų.

Ką valgyti pusryčiams? Ką paruošti svečiams? O gal norisi kažko saldaus?

Visus receptus rasi KETO KLUBE. Sveiki, subalansuoti, turintys mažai angliavandenių, labai gardūs ir lengvai paruošiami. Prie kiekvieno recepto pateikiame ne tik produktų sąrašą, gaminimo eigą, laiką, patarimus, bet ir tikslią maistinę vertę. Negana to, labiausiai patikusius receptus galėsi atsispausdinti!

Naudingi straipsniai

Pradėjus maitintis pagal ketogeninės mitybos principus, nuo informacijos pertekliaus gali imti suktis galva… Kad Tau taip nenutiktų, visas žinias patalpinome čia. Nuo Keto mitybos pradžiamokslio, vartojamų ir vengiamų produktų, gyvenimiškų patarimų iki naudingų straipsnių apie organizmą, sveikatą ir svorio metimą.

Specialistų pagalba ir patarimai

Turi neatsakytų klausimų? Reikia patarimo? Nežinai, kodėl nebekrenta svoris ir, ką daryti?

Mūsų komandoje – geriausi Keto mitybos specialistai Lietuvoje!

Ne tik atsakysime į visus Tau rūpimus klausimus, patarsime, konsultuosime, bet ir visaip kitaip padėsime kiekviename žingsnyje.

Palaikymas ir motyvacija

Diskutuok, klausk, dalinkis patirtimi ir džiaukis pasiekimais kartu su bendraminčiais, kurie jau siekia savo tikslų KETO KLUBE.

NUTUKIMO EPIDEMIJA PRASIDĖJO…

Įprastos dietos pavertė mitybą į kažkokią neperprantamą sistemą.

Tai – tik maistas, energijos šaltinis. Tačiau jau nebesugebame apsieiti be „individualiai“ sudarytų mitybos planų, dietologų patarimų ir kalorijų skaičiavimo.

Kas dėl to kaltas? Kada praradome gebėjimą maitintis?

XX a. viduryje dėl vieno klaidingai interpretuoto tyrimo pasaulyje prasidėjo baimė riebalams.

Riebalų fobija atnešė mums siaubingus rezultatus: šiandien 42 proc. suaugusiųjų turi antsvorio. 1 iš 10 serga diabetu. 1 iš 3 turi pre-diabetą. Kasmet pasaulyje miršta 18 mln. žmonių nuo širdies ir kraujagyslių ligų (dažniausia mirties priežastis).

Geruosius riebalus pakeitė cukrus.

Parduotuvių lentynos nusidriekė produktais be riebalų: 0 proc., 1 proc., 2 proc…

O kiek cukraus, konservantų, dažiklių, E, ir visų kitų žalingų priemaišų?

APIE TAI NIEKAS NEKALBA!

Riebalų baimė atvedė mus prie negebėjimo maitintis iki sotumo jausmo. Nuolat turime kažką kramsnoti, nes nesijaučiame pasisotinę. Sočiai pavalgome, tačiau nepraėjus nė 30 minučių jau ieškome, kažko „užkasti“. Nepatenkiname organizmo poreikių – nesuteikiame jam tokių maistinių medžiagų, kokių jam reikia ir nuo kurių jaučiamės iš tikrųjų sotūs.

Sveika mityba neturi būti sudėtinga.

Iš tikrųjų maitintis pilnavertiškai ir mesti svorį yra lengviau nei manai.

Neturi skaičiuoti kalorijų, jausti nuolatinį alkį ar valgyti pagal tikslų kažkieno sudarytą grafiką.

Viskas ko reikia, tai – paprasto požiūrio į maistą. Turi išgirsti ir suprasti, ką sako Tavo organizmas, ko jam reikia ir kas padeda jaustis geriausiai. Maistas turi būti sotus, skanus ir maistingas.

– Kas gali būti skaniau už sultingą mėsos kepsnį su šviežiomis salotomis?

– Kam gali nepatikti Keto kreminis maskarponės sūrio tortas?

O kokią naudą organizmui suteikia bandelė?

Daugiau nesisuk užburtame dietų rate.

Visiems laikams pakeisk maitinimosi įpročius su KETO KLUBU, nes čia įgysi vertingas žinias VISAM GYVENIMUI, išmoksi, suprasi ir pradėsi vertinti tai, kas iš tikrųjų naudinga Tavo kūnui.

KOKIŲ REZULTATŲ GALI PASIEKTI PER 60 DIENŲ?

✅ Numesti 10-15 kg riebalinio sluoksnio (vos per 60 dienų drabužių dydį galima pakeisti nuo XXL iki L);

✅ Pagerinti žarnyno veiklą, virškinimą, atsikratyti nemalonaus dujų kaupimosi;

✅ Sumažinti kraujospūdį, insulino, cukraus ir trigliceridų kiekį kraujyje;

✅ Atjauninti išvaizdą ir sumažinti organizmo biologinį amžių;

✅ Susitvarkyti miego ritmą, o ryte keltis be žadintuvo;

✅ Išlaikyti vienodą energijos lygį visos dienos metu;

✅ Subalansuoti hormonų veiklą ir pakelti libido;

✅ Pagerinti bendrą gyvenimo kokybę, emocinę būklę ir imtis naujų tikslų.

Tūkstančiai žmonių jau įsitikino, kad KETO padeda mesti antsvorį, sureguliuoja alkio ir sotumo hormonus bei gerina savijautą. 

Keto klubas atsiliepimai

KETO MITYBA prieš įprastą dietą

keto dieta

 

kalorijų skaičiavimo dieta

Ką galima nusipirkti už 19.97 Eur.?

Žinoma, kad yra daug būdų išleisti 20 Eur. Galima pavalgyti pietus kavinėje, užsisakyti didelę picą ar nusipirkti butelį tauraus gėrimo.

Tačiau ar gali būti geresnė investicija nei į SAVE? Gerą savijautą ir sveikatą? Mažėjančias kūno apimtis?

Prisijunk prie KETO KLUBO ir jau po 60 dienų galėsi džiaugtis neįtikėtinais rezultatais. Pažadame!

✅ Suasmeninti mitybos planai – pritaikyti pagal Tavo tikslus;

✅ Keto pradžiamokslis, naudingi ir išsamūs straipsniai apie sveikatą ir svorio metimą;

✅ Daugiau nei 660 gardžiausių receptų;

✅ Specialistų pagalba ir konsultacijos;

✅ KETO KLUBO narių palaikymas ir motyvacija.

PRADĖTI 60 DIENŲ POKYČIUS

*Kaina šiandien tik 19.97 Eur. (Įprasta kaina: 49.97 Eur.)

Mums reikalinga Tavo pagalba!

Žinome, kad KETO gali atnešti didžiulę naudą savijautai ir sveikatai, be to ji efektyviai ir sveikai padeda atsikratyti antsvorio. Kiekvieną dieną mes sekame pasaulinę informaciją, mokslinius tyrimus ir analizuojame įvairius šaltinius tam, kad mūsų siūloma paslauga ir pateikiama informacija būtų nauja, teisinga ir informatyvi.

Turi idėjų, kaip pagerinti KETO KLUBĄ? Nori pasidalinti receptu? O gal papasakoti savo sėkmės istoriją?

Mums labai svarbus Tavo grįžtamasis ryšys – sukurkime geriausią mitybos platformą kartu.

Siek pokyčių su KETO KLUBU ir padėk mums tobulėti!

Šiandien tik 19.97 Eur.

60 dienų pokyčiai su KETO KLUBU: mesti svorį be alkio jausmo ir kalorijų skaičiavimo, pagerinti savijautą ir sveikatą.

PRADĖTI DABAR