Per dieną suvalgei daugiau nei 2500 kalorijų, bet SOTUMO JAUSMAS NEAPLANKĖ?

Paslaptis paprasta: SOTŪS MES NE NUO KALORIJŲ!

Tikriausiai visi bent kartą esame paskaičiavę kiek kalorijų turėtumėm suvartoti pagal savo sudėjimą ir fizinį aktyvumą. Galbūt net nešiojęsi indelius, svėrę maisto porcijas ir atkakliai vesdami skaičius programėlėse skaičiavę ant kiekvieno suvalgyto produkto etiketės esančias kalorijas. Tai vargina ir nėra efektyvu norint pasiekti ilgalaikių rezultatų.

Kiek kartų nutiko taip, kad suvalgęs visas leistinas „savo“ kalorijas vis tiek jauteisi alkanas ir nepasisotinęs, piktas ir nusivylęs savimi?

Kiek kartų kilo klausimas: kodėl aš suvalgęs „nustatytą“ kiekį kalorijų, nepatenkinu savo poreikių ir nejaučiu sotumo?

Atsakymas paprastas – ne suvartotos kalorijos mums suteikia sotumo jausmą!

Įprastos dietos riboja kalorijas, skatina jų skaičiavimą. Pradėjus įprastą dietą žmogus nusiteikia badauti ir nuolat jausti alkį. Sutiki, net pats žodis „dieta“ pasąmonėje mus verčia galvoti, kad dabar jau reikės riboti save, atsisakyti skanaus maisto ir pastoviai norėti valgyti.

Kalorijų skaičiavimas – klaidinga strategija, nes žmogaus valia nėra stipresnė už patį organizmą ir hormonus, kurie reguliuoja visus organizmo procesus.

Mesti svorį BE ALKIO?

Su Keto – ĮMANOMA!

Sotumo pojūtį mums suteikia ne tik maisto kiekis, svarbiausia – maistinės medžiagos, kurias gauname ir tai kaip jos įtakoja mūsų hormonų sistemą.

Ketogeninė mityba remiasi tuo, kad vartodami tikrą, maistinėmis medžiagomis turtingą maistą mes ne tik metame svorį, o ir jaučiamės iš tikrųjų sotūs, sureguliuojame hormonus ir geriname sveikatą.

Su Keto NEREIKIA:

❌ Skaičiuoti kalorijų.

❌ Jausti alkio, badauti ir savęs kankinti.

❌ Valgyti 5-6 kartus per dieną.

Su Keto REIKIA:

✅ Valgyti, kai esi išalkęs.

✅ Valgyti, kol pajusi sotumą.

✅ Valgyti visaverčius maistingus produktus.

✅ Vartoti geruosius riebalus.

POKYČIAI SU KETO KLUBU

Nori apie Keto mitybą mokytis iš specialistų, skaityti tik patikimus šaltinius ir gaminti pagal išbandytus subalansuotus receptus? O galbūt Tau reikia mitybos plano, kuriame viskas būtų paskaičiuota ir aiškiai pateikta? KETO KLUBE rasi viską, ko reikia pokyčiamas!

Narystė Keto klube suteiks vertingas žinias VISAM GYVENIMUI, nes čia susipažinsi, išmoksi, suprasi ir pradėsi vertinti tai, kas iš tikrųjų naudinga Tavo kūnui.

KETO KLUBE TAVĘS LAUKIA

Mitybos planai

Kiekvienas žmogus yra individualus, su savo pomėgiais ir elgsena. Kiekvienas turi skirtingus lieknėjimo tikslus, tempus ir fizinį aktyvumą. Keto klube esame sukūrę 17 skirtingų mitybos planų, pritaikytų populiariausiems tikslams. O jei nors vienas patiekalas netiks ir norėsi jį pakeisti, pagal pateiktą informaciją planą galėsi lengvai pritaikyti pagal specifinius asmeninius poreikius.

Receptai

Išbandyti, skanūs receptai ir kasdienai, ir šventėms. Viso paruošėme daugiau nei 660 receptų. Prie kiekvieno recepto pateikiame ne tik produktų sąrašą, gaminimo eigą ir laiką, kurį truksi gamindamas, bet ir maistinę vertę, kurioje parodome kiek angliavandenių, baltymų ir riebalų turi kiekvieno patiekalo porcija.

Naudinga ir įdomi informacija bei straipsniai

Sugriausime įsišaknijusius mitus apie mitybą ir pateiksime įdomius faktus apie organizmą bei jame vykstančius procesus:

✔️ Kaip nebepatirti Jo-Jo efekto, kuomet numestas svoris atauga su kaupu?

✔️ Kaip išmokti atpažinti tikrą alkį ir atskirti jį nuo apetito?

✔️ Kaip maistas keičia mūsų savijautą, elgseną, miegą, emocinę sveikatą?

✔️ Ko dietologai nepasako Tau apie svorio metimą?

✔️ Kodėl nereikia bijoti riebalų ir, kad ne jie kalti dėl augančio svorio.

KETO KLUBAS
KETO KLUBAS

KLIENTAI KALBA UŽ MUS

Ketoklubas atsiliepimai

ŠIANDIEN NET 50% PIGIAU

Daugiau nei 5000 žmonių kasdien naudojasi KETO KLUBO naudomis: renkasi mitybos planus, gamina pagal Keto receptus, diskutuoja ir mokosi iš geriausių Keto specialistų. Pradėk savo pokyčius jau šiandien, kad rytojus neštų pirmuosius rezultatus.

Žinome, kad Keto gali atnešti didžiulę naudą savijautai ir sveikatai, be to ji efektyviai ir sveikai padeda atsikratyti antsvorio. Kiekvieną dieną mes sekame pasaulinę informaciją, mokslinius tyrimus ir analizuojame įvairius šaltinius tam, kad mūsų siūloma paslauga ir pateikiama informacija būtų nauja, teisinga ir informatyvi.

Patys išbandę Keto mitybą ir pasiekę puikių rezultatų žinome, kaip motyvuoti, padėti ir ką daryti, kad ir Tu pasiektum savo tikslų!

Jei visgi nebūsite patenkinti pasiektais rezultatais – grąžinsime sumokėtus pinigus.

PRADĖK DABAR!

Svorio metimas be alkio ir kalorijų skaičiavimo, kraujotakos sistemos ir kitų ligų prevencija, dingusi cukraus priklausomybė, pagerėję sveikatos rodikliai ir bendra savijauta.

NORIU POKYČIŲ